Edafmo ilkimbebee ebebekin kendi markası en uygun fiyatlı olanı. Önemli olan markadan ziyade 999ayar olması. Şuanda bebekte indirim vardı 195₺ydi fiyatı
deniizz7 ilkimbebee e bebek’te baby mom markasındaki gümüş olanlar baya öneriliyor. biri 999 diğeri 925 ayar gümüş. dün iki üründe de indirim vardı, şu an eski fiyatına dönmüş tekrar.
1erkekkannesiiii ilkimbebee valla hiç bir fikrim yok gittim ebeye sordum asm de 925 al dedi onu aldım bence farkı olduğunu düşünmüyorum 😁 işe yarasın da inşallah
1erkekkannesiiii minnakbebem meme ucu yaralarını geçiriyor canım illa mecbur al diyemem ama benim daha doğum yapmadan önce çok yara oldu emzirirken de beter olur diye aldım. Kuzenimin meme ucu kopacaktı neredeyse gümüş kapak sayesinde düzelmişti inşallah bize de şifa olur 😥
minnakbebem 1erkekkannesiiii aminnnn inşallah canım benim sağlıkla gelsinler inşallah bende alayım o zaman nerede indirim de acaba netten baktım şimdi 999 ayar olan ebebekte 195 lira uygun mu ?
Oznurtopal Ebebekte babyme var dün ondan aldım 171 liraydı. Bence yeterli çünkü iyi gelebilir gelmeyebilir pahalı olanlara para vermek istemedim
minnakbebem 1erkekkannesiiii ay size yazdım almak için girdim 250 olmuş ya 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Şaka gibi bu fiyatlara yetişemiyoruz artık benim daha doğuma var da şimdiden alsam mı doğuma yakın zamanda mı alsam bilemedim 17 haftalığım daha 😂😂😂
Oznurtopal minnakbebem e bebek her ay mutlaka indirime giriyor takip edersiniz ozellikle kendi uygulamasında ve hepsiburadada. Kiyafetlere her ay yüzde 30 indirim yapıyor. Daha büyük masraflı şeyleri de alabilirsiniz
1erkekkannesiiii minnakbebem doğuma az kala günde 1 saat takılabilir demişti bana ebe. İsterseniz indirim bekleyin arada oluyor kaparsınız fiyatlara yetişmek gerçekten zor