Kevsinak canim bagsur olabilir, hamilelikte ortaya cikiyor genelde, kimindede kaniyor. Basindan beri bendede fena sislik var, yuzum gozum burnum bile 😊 ödem topluyoruz, korkutma kendini. Bi acile git, insaAllah telaslanacak bisey yoktur.
Yazdiklarin bana tanidik geldi 🤗 30.cu haftamizdayiz sukur