Bsra--- ben biraz erken hissettim hafta olarak hatırlamıyorum ama bence zayıflıkla alakalı. Zayiflar daha cabuk hissediyor. Öyle kipir kipirda hissetmiyorsun yemekten sonra uzaninca bir kalp atışı gibi. Kim derse ki kipir kipir yalan söylüyor çünkü bebek çok küçük öyle büyük tekmeler atmaya gücü yetmez. 25den sonra artık gına gelicek ama sürekli hareketlerinden hiç merak etmeyin😁