Rzye_cht Selam anneler 38+1 dün gece suyum geldi ama ne ağrım nede acilmam var bebek enfeksiyon kapmasin diye antibiyotik veriyolar benim gibi olup normal yada sezaryen doğum yapan var mı çok gerginim…