ebru_gokbak https://imgyukle.com/i/JDCZ9c Kızlar bi bakarmısınız şuan hastanedeyim 39 +3 um ntseye bağlandım şuan sancı varmı ilk gebelık olduğu için blmıyorım
Esmay ebru_gokbak üst kısımdaki bebeğinin kalp atışları alttaki sancin canım ama daha zamanı var gbi sancin yok su anda
Zynpmeva ebru_gokbak o 14 yazan kısım sancı, yanında ki 100 küsürlerde ki bebeğin kalp atışı altta ki sizin 🫶🏻