Ceyo93 Hatice_kocak yanlış görmediysem Ankara şehir hastanesine gidiyorsunuz 41 hafta bitince alırlar sancınız gelmezse yarın benim 41im bitiyo yatışım yapılacak
Hatice_kocak Ceyo93 çok değil mi yaaa bize kanala inmiş 3 gün sonra gelin deyince dediik geliyo herhalde
Ceyo93 Hatice_kocak artık kontrol sıklaşıyor o yüzden de demiş olabilirler cumartesi acilden kontrole gittim 3 güne 1 olduğu için eğer 41 e kadar gelmezse acilden salı yatış yapın dediler benim diğer 2 çocuğumda 41 bitirdi
mavininhertonuu emirtosveannesi Her sabah ben😅😅 bebek gününü doldurmadı mı ne yaparsan yap olmazmış bikaç video izledim de bugün, bebişlerin insiyatifine kaldık biraz da ikna yolunu deneyelim bari 😂😂
Hatice_kocak Ceyo93 daha var o zaman neyse sağlık gelsin ama ilk çocuğum olduğu için çok sabırsızım artık