mavininhertonuu Sabah 6 buçukta 20 dk da bir geliyodu,öğlen 3 buçuk gibi 3-4 dk ya düşmüştü. Ama ben doğumun başladığını anladığım için o süre zarfında bi kaç kez duşa girdim ve sancı geldikçe pilates topuna oturup sancılarımı öyle karşılamıştım hasteneye gittiğimde 5 cm açıklığım vardı o yüzden hızlı ilerledi. 2 buçuk saatin sonunda da bebeğimi kucağıma almıştım 🥰 inşallah kolay ve hızlı bi doğum olur sizinde