aysebaday61 Merhaba arkadaşlar bişe sormak istiyorum benim özelde yaptırdığım hormonla devlette yaptırdığım aynı çıkmıyor mesela özelde fsh 10 devlette 16 2 özel dede 10 çıktı sizce hangisine inanmalıyım