Merhaba bugün doktora gittim dün kan vermiştim 600 çıkmıştı beta değerleri bugünde kontrol amaçlı gittim tekrar kan ver bakalım eğer değerin yükselmişse sorun yok dedi ultrasondan baktı ve kese gayet güzel dedi dua edin lütfen sorun olmasın
Deva hastanesine gittim 355 tl olmuş muayene ücreti gerçekten şok oldum sağlık bu kadar pahalı olmamalı devlet hastanesinde tavsiye edebileceğiniz iyi bi doktor var mı ?