Merhaba anneler buhun 22+3 olduk ve zeynep kamil hastanesinde detaylı ultrasonumuz vardı.Doktor bebeğin 20 haftalık oldugunu herseyin normal oldugunu ama sat gore 2 hafta geride oldugunu soyledi.bunu yaşayan var mı?Bugüne kadar hep haftasıyla uyumluydu kafam cok karıştı yaşayanlar yardımcı olabilir mi?