arirangg Kızlar merhaba, Oksapar’ı raporlu alıyorum. Bugün aile hekimine yazdırmak için gideceğim. Ama elimdekiler tamamen bitmedi. Kaç kutu kalınca yazdırılabiliyor, bilenler yardımcı olursa çok sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim 🥰🌺
Cey-cey arirangg eczaneyi arayıj sorun kaç kutu yazdırabilirim diye ben oyle yapıyorum ona görede gidip yazdırıyorum
Seler arirangg benim elimde 10 tane kalınca yazdırıyorum eczane rapor varsa bitmesi gerekmiyor demişti bende hep erkenden yazdırıyorum
ZeynepNilDuran arirangg sistemde tarihi eczacılar görebiliyor. Bitmeden bana vermemişlerdi ki bir iki gün vardı. Ama tanıdıksa belki ödünç gibi verebilir size eczacınız.
arirangg ZeynepNilDuran Bugün çalışmıyorum, boş günüm diye gidecektim canım ama hiç acelesi yok. Öyleyse bittiği zaman da yazdırırım. Aile hekimim yakın, telefonla arasam da yazar zamanında
Bsealc arirangg bu tarz iğneler hamile olduğunuz için 15 gün öncesinde alma hakkınız bulunuyor yani elinizde olması sorun değil gebelikten dolayı 15 gün öncesinden alınabilir eczacı öyle demişti bana
Nohappymom99 Şuan bu gün ile beraber elimde 11 tane vardı ve randevu günümdü doktor 3 kutu yazmış aldık bir sorun olmadı.
323832 arirangg eczaneyi ara ben bitmeden yazdırıyorum eczane söylüyor su gun yazdirabilirsin diye o zaman gidiyorum ben elimde varken 10 15 tane aralik 9 da yazdirdim simdi ocak 2 de yeniden yazdirabilirsin dedi
arirangg 2prensesannesiiii Ben de eczacıya sordum. Sistemden baktı. 10 gün sonra yazdırabilirsin dedi canım.
arirangg 2prensesannesiiii 2 kutu daha var canım. Hazır aile hekimine gidecekken yazdırayım demiştim ama tekrar giderim artık