Bebegimmmm12345 evet cok memnunum benim kendi doktorum da o😌 paket aldik eylül ayinda, detayli ultrasonumu da kendisi yapti eger dusunceniz varsa öneririm isinde cok iyidir 🥰 beklentinizle de alakali aslında, cok canim cicim bitanem askım bir doktor degil ama karsilamasi sicak ve muayenelerde cok rahatlatiyor guven veriyor kisacasi 😌