Merhabalar. Ben 7+2′deyim bugün kalp atışını duymaya gittik ve 6 cm bir kistim de olduğunu öğrendim. Olabilir doğal bir şey dedi doktor. O an sormadım çünkü böyle bir şey duymayı beklemiyordum. Benim gibi böyle bir şey yaşayan var mı, bebeğe zarar verir mi, ilerde sıkıntı çıkar mı, büyür mü…