Arzuclkk Özel Hastanede Doğum yapicam.Eger olasılık olursa çocuk küveze alınırsa belki sariliktan falan o zaman ekstradan ücret alınıyor mu? Biliyor musunuz yaşayan var mı? Zaten baya bı doğum ücretleri var
asena0609 Arzuclkk Belirli bir güne kadar devlet karşılıyor ama hastanenizin sgk ile anlaşması olması lazım ücret ödeyenlerin hastanelerinin sgk anlaşması yoktur o yüzden ödemişlerdir
gkcnn Benim doğumdan sonra 2 saat kadar girdi ona ücret almadılar ama kaldığı zaman alırlar mı bilmiyorum
Deletedmom_69 Hayır alınmıyor normalde benim kızım kaldı yenidoğan yoğun bakımını devlet karşılıyor. Bankoların ya da giriş yapılan yerlerde yazıyor genelde panoda ama burda okudum birkaç kişi ödeme yapmış
Arzuclkk Deletedmom_69 Evet ben de duydum neye göre oluyor onu anlayamadim.annedeki enfeksyon çocuğa geçmiş küveze almışlar.Ondan da bir sürü para almışlar zaten doğum.ucretleri şimdi çok yüksek
Susamtohumununannesi Deletedmom_69 yenidoğan yoğun bakımı 1 aya kadar devlet karşılıyormuş başka bir başlıkta okumuştum
busrabrbr Arzuclkk eğer sgk anlaşmalı bir hastaneyse gün sınırı olmadan yeni doğan masraflarını sgk karşılıyor hastane para talep edemez bazıları tabi ya tutarsa diye talep ediyor
Arzuclkk busrabrbr bunu şimdiden öğrenebiliriz aslında muayene gittiğimizde SGK ile anlaşmalı mi diye sorsak.İste ailelerin o anki panik ve heyecanından faydalaniyorlar aileler de el mahkum çocuk iyi olsun diye.Ama.öncesinde böyle.seyleri bilip karşı durmak lazim
ZeynepNilDuran Arzuclkk ben hastaneme sormuştum yenidoğan yoğunbakımını sgk nın karşıladığını söylemişlerdi. Arayıp öğrenebilirsiniz. sağlık önemli ama maddiyatta önemli olabiliyor. Süprizle karşılaşmamak gerek.
Arzuclkk ZeynepNilDuran evet öyle tabi sağlık en önemlisi ama maddiyat da sonrası için önemli.En azından bilgimiz olsun hazırlıklı olmak lazım şuan özel hastane ücretleri zaten çok fazla
ZeynepNilDuran Arzuclkk haklısınız bende o yüzden arayıp sormuştum. Özel hastane maalesef herşeyde para alıyor. Çocuğumuzun rızkını iyi kullanmak lazım. Ama iyi düşünelim umarım sağlıkla kucağınıza alırsınız.
Susamtohumununannesi Deletedmom_69 benimde pek bir bilgim yok ama benim okuduğum normal zamanında doğup yoğun bakıma alınan bebekti belki erken doğumlarda uygulama farklı olabilir tabi
Allahvargamyok Arzuclkk sgk anlaşmalıysa devlet karşılıyor diye biliyorum biz özellikle sgk anlaşmalı bi hastane tuttuk