Kızlar doğuma yakın enerji patlaması olmam gerekmiyor mu ya, bu sabah kalktığımdan beri aşırı halsizim. Gece iyi uyudum, kan değerlerim daha cmtsi yapıldı gayet iyi, tansiyonum normal… neden böyle oluyor ki, aynı şeyi yaşayanınız var mı? Bir de sabah bi kalktım kan şekerim düşmüş gibi hemen ballı ekmek yedim falan ama bi düzelmedi, kahvaltı da yaptm enerjim hala dipte.