Prensesinannesiii61 Kizlar biraz karnima once adet sancisi gibi girdi cok az ama sonra bi islaklik hissettim ic camasirimda beyaz sümüksu akinti gordum ama suan kan yok 37+4 teyim bilen varmii
Anonymousmom Prensesinannesiii61 39 haftalık benim de beyaz akıntım oluyor 2 haftadır ama hala doğuramadım
Semanur1864 Prensesinannesiii61 Bende 39+5 deyim aynı durumu yaşıyorum şuan ve adet sancısı gibi sancım var belimde ağrıyor
Prensesinannesiii61 cansualisa yaa amin insallah tesekkur ederim bakalim agrim gelicekmi yine gelirse doktora haber vericem