Ben hamilelikten 2 ay önce folidace aldım eczacı tavsiyesiyle en iyisi bu dedi kullandıktan 1 ay sonra hamile kaldım şimdi de doktorum kullanıp kullanmadığımı sordu söyledim folidace diye bende onu yazacaktım en iyisini kullanıyorsun dedi folbiol falan duymadım pek iyi diye