ogretmenHnmm kese görülmesi için 2000leri geçmesi lazım canm. Ben 3 haftalık öğrendim bebeği ilk 34 çıkmıştı. 6 gün sonra 1100 çıkmıştı doktor daha bakmam dedi (üstten gözükmedi) çünkü. Sonra bi kanama geldi pembemsi acile gittim yerleşme kanaması dedi 5 haftalık dedi keseyi gördü.
6+2 de hem bebeği hem kalp atışını gördüm darısı başına 🌸