Ebru060619 benim de ilk gebeligim. Sizi çok iyi anlıyorum belim ağrısa ayy dış gebelik mi derdim keseyi görene kadar. Bulantim olmazdı niye olmuyor derdim bulantim bitse niye bitti bebege mi bir şey oldu derdim. Ama sonra dedim ki rahmime düşüren Allah, ben ne yaparsam yapayım ona bir ömür verdi ve ne kadar ömrü varsa o kadar yaşayacak. O yüzden Allaha emanet ettim o günden beri rahatım