[silindi] Oznurtopal bende yarın gidicem kontrole. 30+6 yarın, boyu kaç çıktı? Bizim doktor ufaklık için biraz yapılı diyor.sizinki normal sanırım
Elif-dogan cansualisa bizimde aynı haftada aynı kiloydu doktor sürekli kilosu az gelişim geriliği var falan diyor size doktorunuz herhangi bir şey söyledi mi
Bluesky-mom cansualisa ben 32ncı haftada gittiğimde boyu 46 cm’di bugün gittim 34+5 kilo 2900 ama boyunu sormayı unuttum
teachervera elifcicek_07 34+4 de kendi doktorum 2800 dedi 35+5 de devlete gittim oda 2700 dedi artık hangisi doğru bilmiyorum 🤷♂️
Tugcelb teachervera biziimkide 33+4 te 2700 dedi biraz iri haftasına göre acaba ultrasondan ultrasona değişiyormu ki. Doğduğunda daha az doğuyor diyor burdaki anneler
Akikos ElifKus kilosu var icin birsey dedi mi doktor ? Benm 32+4 iken 2000 dedide bizimki dusuk mu sanki
Ezginehirr 33+4 2266 gramdı kızçem şimdi 34 olduk 🧿🌸hepimizin bebişleri sağlıcakla dünyaya gelsin inşallah 🙏
dilan9900 Mervetnl Bende 26haftalıkkken 1125dı 29 da 2000kg dedı doktorumuz 33hagtayla uyumluymuş gebelığım