Selamlar gecen ay kimyal gebelık yasadım adet gorur gibi kanamam baslamıstı bitti ve ara vermeden tekrar ılısıkıye gırdık bu ay tuttu mu bilmiyorum çarşamba adet günüm ama 1 haftadır akıntım çok gecen aykı gibi ama bu sefer kasık agrısı hic yasamıyorum sadce akıntım var kimyasaldan sonra acaba kasık agrısı artık vücut alıstıgı ıcın mı agrı girmiyor yoksa gebelık mi yok 😊