Arkadaşlar merhaba, 18 haftalıga geldim fakat bir kaç gündür sabah uyandigimda felaket şekilde ellerim şiş uyuşuk karıncalanmis bir sekilde kalkıyorum sanki gece üstüne yatmisim gibi ve bu durum geçmiyor ayaklarimda o şekilde sizde de bu durum oluyor mu korkmam lazım mı canım çok sıkıldı