Kızlar bir terslik olmaZsa yarın sezeryana alıyorlar. 2. Doğumum olacak nasip olursa. Oğlum 2 yaşında. Az çok sezeryan esnasında sonrasında neler yaşandığını hatırlıyorum ilk doğumundan da ama şu an korku, endişe bir arada. Bir taraftan bebeğime kavuşma heyecanı bir taraftan Doğum korkusu. Dualarınıza, desteğinize ihtiyacım var 💕💕