Prenses34_annesi hayallliiim 32+2 1.900 kilo boyunu sormadım daha doğrusu 33 haftamda muyenem vardı ama rahatsız olduğum için gittim bunuda öğrenmiş oldum🥰
hayallliiim tugcee1372 oyyy maşallah yaa peki kilosu normal mi dedi bende 32 oldum 1850 dedi merak ettim
hayallliiim Sedamete canım kilosuna ne dedi doktor bende 31+4 dün 1850 dedi iyimi fazla olmasından korkuyorum eşim 5 kilo doğmuş 3 hafta öncede kaynanam yiyine doğum yaptı 4500 aradakilerde hep 4800 4900 nettede genetik yazıyor babadan kafama taktım🤣
sari-uggli-mehmet-aga 31+4 te iken yani 32.haftaya çok az kalmışken; 1950 kg - 43 cm boy. Doktor yaklaşık 9-10 gün önden gittiğini söyledi.
hayallliiim sari-uggli-mehmet-aga yaaa bende 31+4 1850 çıktı bende öncen gitmesinden çok korkuyorum çünkü eşim tarafı hep tosun paşa doğmuş mübarek bende 3300 3350 gayet iyi diye bunu takıntı yaptım🤣
Sedamete hayallliiim vallahi kuzum haftasıyla uyumlu diyor bana da kilolu geliyor ama doktora göre normalmiş.2 doktora gidiyordum diğer doktorum ilçeye gitti ama o ilk zamanlardan 24.haftaya kadar bebek 1 hafta 10 gün ileride diyordu bu doktoruma göre normal
sari-uggli-mehmet-aga hayallliiim valla benim erken dogum riskim oldugu için ben 38-40.haftayı göremezsem diye kilosundan çok memnunum :D Ama 3500 kg dogması gayet iyi, neden önde gitmesinden korkuyorsunuz anlamadım :)