Ben sizgara içiyorum ve bırakamıyorum 4.5 haftalık gebeyim ve ilk gebeliğim. İçmek istemedikçe, kendime sahip olamıyorum. Çünkü normal zamanda da fazla içen birisiydim. Açıkçası zorlanıyorum. Bir zarar gördünüz mü bebeğinizde Allah korusun…. Yardımcı olur musunuz? Yada bırakan olduysa nasıl bıraktınız.? Tiksinmek için yalvarıyorum resmen ..