Merhaba… Bugün 6+6 olduk ama 6+2 de kanamam oldu direk doktora gittik baktı kesede bebek yoktu sonra evde yatış verdi progestan fitil verdi Perşembe tekrar gidicez bebeği görmek için… Benim gibi durum yaşayan varmı aranızda.. bebeği göremicem diye korkuyorum