Kızlar öncelikle merhaba herkese Çorlu vega hastanesinde dilber hanıma gidiyorum 2 li test yaptırdığım zaman sonucun 1 tanesi sınırın üstünde çıktı ama ne olduğunu sölemedi bana açıklama yapmadı heralde telaş yapmım diye bana detaylı ultrason gitmemi önerdi 20 haftada normalde 31 Aralık ta gidicek tim ama o zaman gitsem 20+4 oluyorum 24 aralıkta randevu buldum çünkü bu doktor dışarıdan geliyormuş gittiğim zaman 19+4 haftalık oluyorum bu doktor normalde 22 hafta itibari ile baktığını sölemiş ama doktorum benim 20 hafta da gitmemi söledi doktor sürekli gelmıyo randevu bulmak çok zor normalde bu hafta da gittiğim de bakılır demi 19+4 yani normalde kaçıncı hafta itibari ile bakılıyor bilgisi olan lütfen yardımcı olabilir mi🙏 inş kötü birşey çıkmaz ilk gebeliğim sonucun ne olduğunun açıklamasını da yapmadı zaten doktor ama gene de kendimi. korkutmadim