Tintinsu Merhaba arkadaşlar. Doğumdan kaç gün sonra korse kullanılır? Hangi korse tercih edilmelidir? Gerçekten işe yarıyor mu?
Prenses34_annesi Tintinsu Bu konuda doktorun seni yönlendirecek canım benim ona sorarsın o sana der şu gün sonra tak şimdi ondan iyi bilemeyiz sezaryen vs olursan dikişlerin sıkıntıya girer Allah korusun🥰
Beyza038 Tintinsu ben geçen hafta bel karin bolgesi icin aldım korse sonra düşündüm aceba şort gibi olanlardan mi alsaydım diye bilemedim
Beydilielf Tintinsu sezeryan oldum benim doktorum odama geçip ayağa kalkma denemesinden önce taktırdı o andan itibaren kullandım takmadığımda zorlanıyorum yürürken
Tintinsu Prenses34_annesi şimdiden alıp kenara koymak istiyorum korseyi. Aslında biraz da o yüzden soruyorum
Mortokakar Bende burda bekleyeyim. Kullanıp memnun kaldığınız önerdiğiniz korse model markalarını paylaşır mısınız
Tintinsu Hazalaskin doktoruma soracağım gidince ona göre de alırım ama yine de tavsiyeleri merak ediyorum
Hazalaskin Tintinsu owli korse kullandım ben faydasını da gördüm özellikle doğumdan sonra göbek gidiyo ya birden belin inanılmaz ağrıyor ona çok iyi gelmişti
rain26 Benim doktorum 1 hafta sonra demişti. Başka bi arkadaşım eve çıkınca kullanmayq başlamıştı. İç çamaşırı gibi olanlardan aldım ben . O şekilde olanları önermişti doktor. Tayt korse ya da iç çamaşırı gibi olanlardan kullanabilirsin demişti.