smsnsvr_momy Hanımlar 5+3 günlük hamileyim dünden beri kesik kesik lekelenmelerim oluyor normal mi?Daha doktora kontrole hiç gitmedim de
Cey-cey smsnsvr_momy doktora neden gitmediniz beklemeyin lütfen gidin Oyle seymi olur Normal olabilecegi gibi anormalde olabilir lekelenmeler Doktora gitmeden nerden anladıkız 5 haftalık hamile oldugunuzu degere göre hesaplamayın bazen degisebiliryor
dlkcay Haftamda benim de olmuştu ama kahverengi lekelenmeydi. Kanama şeklindeyse kırmızı ya da pembe ihmal etmeyin hemen doktora gidin bence
smsnsvr_momy dlkcay Benimde o şekilde devamlı bi kanamam yok nokta nokta şeklinde ağrım falan da yok dün sadece biraz yürüdüm sonra bi baktım cok az bi lekelenmem var
smsnsvr_momy Cey-cey Acilde öğrendim o zaman 4 haftalıktı doktora gitmedim derken yani daha kadın doğum uzmanina gitmedim lekelenmem devamlı değil nokta nokta şeklinde oluyor ve devamlı degil dunden beri sadece 2 sefer leke oldu
Love13 smsnsvr_momy yerleşme kanaması da olabilir belki ama doktora gitmende fayda var çünkü doktor her türlü kanama risklidir mutlaka gelmelisin demişti
smsnsvr_momy Love13 Duramadım zaten gittim hemen acile ya ama bir şey yokmuş allahtan Her sey normalmiş