Asfdg Beyabann38 doktorum 4 cm açıldıktan sonra takıyoruz demişti 4 cm’ye kadar sancı çekmen gerekiyor demişti
Beyabann38 Asfdg benim ilk dogumum da normaldi suni sanci ile dogum yaptım sıfır açılmayla şimdi de bu hamileligimde korkuyorum yine öyle olursa diye o yüzden arastiriyorum