Falancahanim artar insallah neden artmasın oyle düsünmeyin biliyorum olsun diye ıgrasıyoruz oluyor artacakmı diye artıyor ilk haftalar geçsin düsük tehlikesi geçsin diyoruz o geçiyor su testi bi atlatayım diyoruz test temiz cıkıyor baska biseyi düsünüyoruz gerçekten baslı basına bazılaeımız için stresli bi süreç gebelik
Rabbaim sag salım kucagımıza almayı nasip etsin
Aybı yerde 2 gün arayla artıs oluyormu diye tekrarlayın testinizi