323832 Skn23 saglik ocagina yazdir illa raporun olcak diye birsey yok ama ucret odersin baya raporlu olsa daha az odersin bazi eczaneler recetesiz de verir ama 1 kutusu cok pahali
Cey-cey Skn23 sürekli kullandıgınız bir ilaçsa sistemden görür zaten eczacı Yazdırana kadar verebilir 😀 Ama sürekli kullanıdıgınız bi ilaç degilse vermez
Alis-sss Skn23 sürekli kullanacaksanız doktor neden rapor vermiyor ozaman Sağlık Ocağı size yazardı ücretsiz olarak alırsınız
Umutluanne1 Skn23 eğer ikametgahın farklı bir ildeyse yazıyorlar misafir olarak canım . Ama aynı şehirdeysen kendi sağlıkocağına git diyorlar
Melisa995 Bende gebeliğimin başından beri kullanıyorum reçetesiz vermiyorlar rapor çıkartın doktorunuza 1 kutusu bile çok pahalı
arirangg Skn23 Sürekli kullanılıyor sonuçta doktorun rapor çıkarması lazım. Reçetesiz fiyatı 500 tl. O da reçetesiz veriliyor mu bilmiyorum. Reçeteyle alırsın 75 tl civarı
Hallerimvarbenim Skn23 Eylülde yeni düzenleme geldi canım rapor dahi olsa reçetesiz vermiyor eczaneler. Raporsuz alabilirsin ama reçetesiz alamazsın. Raporsuzda çok pahalı bir iğne uzun soluklu kullanacaksan doktorun mutlaka rapor yazsın
benimmdunyamm Skn23 hayır raporun varsa yazdıracaksin öyle önceden raporu olan yazdırmadan alıyordu onu da iptal ettiler
Tgce_53 Skn23 hamileliğimin basından beri kullanıyorum bı çok kez reçetesiz aldım 500 kusur yazarlarsa 75 TL 10 tane var içinde sağlık ocağı yazmazsa dahiliyeden randevu da alıp yazarlar ben öyle yapıyorum sabah akşam kullanıyorum diyorum 2 kutu alıyorum
Skn23 Sağlık ocağına yazdırdım ama ücretli çıktı Raporum geçersiz gözüküyordu . Doktorumu aradım raporu yenilettiğini söyledi . Bitane ödünç aldım eczaneden . Yarın inşallah alabilirim