2022bebeki Ftmssnle Avent ultra air emzik, biberon alirsam lansinoh ya da tommy tiper düşünüyorum üçüncü alternatif dr brown
AycanFb Ftmssnle Emzik avent alacağım biberonda oğlumda avent kullanmıştım şimdi ya avent yada Dr browns alacağım.
kbralya01 Ftmssnle avent aldım biberon ☺️ 1 tane 0-6 aylık aldım birtane de 1 yaş için. Emzikte aynı şekilde Philips avent aldım bide Nuk aldım ☺️
EsraAC Emzik philips avent aldım biberon dr brown kolik için olanı aldım çevremdekilerin tecrübesine önerisine dayanarak
EsenEsinDefne EsraAC bende kızımda aynı bu markaları kullandım. Nasipse kardeşi işinde bu şekilde kulanıcam
Cey-cey Ftmssnle emzik olarak Philips avent ultra air aldım biraz pahalı 200/250 tl falan ama geçen hafta hepsi buradada indirimde 111₺ ye aldım dogum yapan annelerden hep onu duyuyorum diye aldım bakalım kullanmak nasip okur insallah Biberonda almadım önceligim emme Eger yapamazsak sonra alıcam
ilknur8484 Bende bu postu okuyup emzik aldım normalde almayacaktım ama eninde sonunda alınacak dedim lansinoh 160ml olanı 105 lira şuanda Hepsiburada da. İlk zamanlar meme reddi olmasın diye kullanmayacağım sonraki süreçte bakarız artık
catandgirlmom Ftmssnle emzikte bibs aldım ama güzelliğe bakar mısınız 😍 eğer bebeğim tutarsa her rengini ve şeklini alacağım beyaz kısmı da karanlıkta fosforlu yeşil parlıyor çok tatlı 😻biberon olarak avent tercih ettim bir cam bir plastik birde chicconun anne memesi gibi yandan ucu olan biberonunu aldım büyük boy 🌸
catandgirlmom denizarenmom ya yatakta baş ucumda bak sabah uyanıp bakıyorum akşam yatarken bakıyorum 😂 kutusu ayrı satılıyor ben viaporttan welcome baby den 300 e aldım kutuyu, trendyolda en ucuz 380 e gördüm ama daha pahalı
catandgirlmom denizarenmom https://www.welcomebaby.com.tr/bibs-bibs-pacifier-box-emzik-kutusu-blush-92702 buldumm en ucuz burada şuaannn diğer renkleri de varr