Bebeklerim yaşayanınız varmı? Şuan domuz gribi olmuşum, grip ne ki bunun yanında ölüp ölüp diriliyorum size bu acıları anlatamam çünkü tarifi yok. Nasıl atlatmam gerek? Doktor ilacın gebeler için uygun olmadığını ilaçsız atlatmam gerektiğini söyledi. Yardımcı olun nolur 30+5 deyiz