Merhaba arkadaslar. 7 yasinda saglikli bir cocugum var. Artik kardesi olsun istedik. Yazin hamileydim. Ama 8 haftalikken kalbi durdu bebegimin. Canim cok sikkin. Tekrar ayni seyleri yasamaktan cok korkuyorum. Yine ayni seyleri yasarsam tekrar cocuk dusunebilecegimi de sanmiyorum. Bir dusuk yasadiktan sonra sonraki hamileliklerde hep problem mi yasaniyor. Yok mu boyle dusukten sonra hamile kalip saglikli bir sekilde bebegini kucagina alan. Destege morale ihtiyacim var. Dusukten sonra ne kadar surede hamile kaldiniz ve saglikli bir hamilelik gecirdiniz mi?