Naznaz123 Kızlar kaç günden beri ishalim ve bu sabah enfeksiyonumda artmış gebelikte ishal normal birşey mi karnım çok ağrıyor
Anonymousmom Naznaz123 yaklaşık 2 hafta önce oldum salgın varmış . Bağırsak da enfeksiyon görüldü bol bol probiyotik alın 1 haftada zor iyileştim ben
Yelkovan1 Naznaz123 4 gün boyunca ishaldim bende karın ağrısı mahfetti gitmedim hastaneye ihmalmi ettim bilmiyorum düzeldi kendiliğinden çok şükür
Mamimamimami Anonymousmom benimde aynı geçmiyor reflor kullanıyorum günde iki tane geçmedi size ne verdi doktor ne kadar sürede geçti acaba enfeksoton muydu
Anonymousmom Mamimamimami Serum takıldı o baya iyi geldi . Bağırsak da enfeksiyon görüldü benim probiyotik verdi yoğurda karıştırıp yedim oda düzenledi çok geçmiş olsun
Emel_su3851 Normal herkes şuanda aynı sıkıntıyı yaşıyor ama ben 24 haftaya girdim oldum olası ishalim korkacak birşey yok bence
Hulyasezer Emel_su3851 bende 4 ayımdan berı her sabah ıshalım uyandım mı dırekt tuvalete gıdıyorum suan 8 aylığım belkıde bebek buyudugunden bagırsaklar sıkıntı cekıyodur sogumdan sonra gecmezse doktora gıdecegım özel