Hamilelikte 32. Haftadayım bu hafta doktora gittiğimde plasentanın asagıda olduğunu ve 34. Haftada alttan muayene yapmasının gerektiğini söyledi . Çevremde ki herkes alttan muayene yaptırma dedi. Bende iyice kuşkuya düştüm. Yaptıran var mı ? Önerileriniz var mıdır yukarı çıkması için ?