neseligunler Meraba arkadaşlar 38.haftada bebeğiniz kaç kiloydu biz en son 36. Haftada 2700 küsür bir şeydik bebeğimin çok kilo almasından korkuyorum, hala ses Seda yok gelmeye niyeti yok daha, 40.haftayı göreceğimizi düşünüyorum 🫢
gullokumum neseligunler 38de 3100 du kikomuz iki haftada gelişim geride dedi doktorumuz. Nst de 36haftalik cikiyo
SebnemRasit neseligunler 37-5 4200 dük merak etme çok almazsın 😂😂 şuan kilodan dolayı sezaryen a giricez 🥲🫠
neseligunler EmineDefneGokce Şekerim biraz yüksek çıkıyor o sebepten son haftalar hızlı kilo artışından korkuyorum ☺️
neseligunler Perihan2727 Sağlıkla gelir inşallah bizimkinizde geleceği yok gibi hiç bir belirti vermiyor 🫢☺️
Uzayyyy 36+6 da 3600 le doğum yaptım . Endişelenmeyin her bebek kendine özeldir , kilosu da öyle . Fabrikasyon değil bebekler yapıları gereği alması gerektiği kadar alacaktır kendinize dert etmeyin . Sağlıklı doğumlar diliyorum 🙏🏻
neseligunler Uzayyyy Evet çok haklısınız,bende de düzensiz şeker yükselmesi oluyor bir normale iniyor bir yükseliyor o sebepten bebeğimin kilosuda çok çabuk değişiyor, bir sağlıkla alaydım kucağıma başka bir şey istemiyorum 🥰 🤗
EmineDefneGokce neseligunler son haftalar yavaşladı benim kızımın kilo alması canım hatta durdu denebilir
incisinin-annesi-95 Biz 35. haftadayız. 2800 gr şu an. Son 2 haftada 500 gr almış. Yorumlarınızdan anladığım kadarıyla kilo alımı yavaşlayabiliyormuş. Yani yavaşlamaz da böyle giderse iri bebek olacak 😅
neseligunler incisinin-annesi-95 evet bir süre sonra yavaşlıyor diyorlar umarım sağlıkla doğar minikler 😌😍
gullokumum neseligunler kilosuyla gelisimin farklı olduğunu söylemişti doktorumuz organ gelisimine bakiliyo genelde
Dr4 32-36 arası hızlı gidiyor kilolar boylar . Sonra biraz yavaşlıyor . Daha çok almayız insallah. 36 haftada 2865 di bugün gideceğim 37 olduk bakalım kaç olacak. En fazla 3100 falan olmuştur diye tahmin ediyorum.