ummuhan3 bi kaç gün bekle derim canım benim ilk gebeliğimde 10 gün gecikmesine rağmen testim çok silik çıkmıştı 7 haftalıkken kese görünmüştü ama bu gebeliğimde adetime 5 gün kala hem erken gebelik testi hemde kaset test yaptım kıpkırmızı çift çizgi gördüm çok şükür 4 haftalık değildi keseyi gördüğümde ve bir hafta sonra bebişi gördüm rabbim sanada isteyen herkese de nasip etsin inşallah 💕🌸