Yagmur28umeyr 12+4 olduk biz kizimla uykuyu cok sevmeme ragmen sabah erkende kalkiyorum artik uyutmayan bir şirinem var ☺️ Sizde durum nedir ?
Tosbik Yagmur28umeyr sen daha yolun o kadar başindasin ki. O kadar iyi gunlerin ki bu günler. Ne demek istedigimi 30lu haftalara geldiginde anlarsin 😀
BurcuY Yagmur28umeyr hani hamileler çok uyurdu bence uyuyamıyorum 10 gündür😔 gece de geç uyuyabiliyorum sabahta erken kalkıyorum nedenini çözemedim 😔 bu arada cinsiyetimiz belli deil 10 +3 biz daha cinsiyetimiz belli deil 😊
YagizAsyaMom Yagmur28umeyr ah yavrum sen 30 lu haftalara yaklaş o zaman görüceksin. Geceleri uyuyorum ama sabahları tekmeler le uyanıyorum hiç rahat vermiyor tak tak acımasız çocuk🤣
Drybsn Yagmur28umeyr Pazar sabahlarını özledim uykuyu özledim sabahın 4-5 arası uyanıyoruz kızımız açıkıyor uyutmuyor :)bu arada 13+4 haftaligiz :)
BurcuY Tosbik YagizAsyaMom Keşke tekmeler başlasa da bu yüzden uyumasak en azından iyi olup olmadıklarını anlamış olurduk.. şuan hem uyuyamıyorum hemde merK içindeyim iyi mi diye 😔
Annesininkuzusu0911 Yagmur28umeyr bende erken uyanıyorum çünkü çok acıkıyorum saat 11 kahvaltı yapıldı toplandı evin tüm işleri bitti şimdi makinede çamaşır war onları sercem 🤣 Bi yandan iyi oluyor erken kalkan yol alır 😄😄 bu arada 30 haftalığım
YagizAsyaMom BurcuY iyi olacak tabi annesi. İyi olmayıp ne yapacak en güzel zamanlar o haftalar değerini bil bende diyordum keşke harsket etse de hissetsem fln bu sefer haraket hissetmeyince kafayı yiyorsun haberin olsun
Tosbik BurcuY canim sn kalbini bozma. Ben hic kendimi kasmadim smdiye kadar kuruntu yapmadim iyi mi kotu mü falan diye yoksa 9 ay gecmez sana diyim.. şu gunlerinin değerini bil diyorum başkada bsy diyemiyorum 😀😘😘
Hanimaga Yagmur28umeyr grubumuza gelmek istermisiniz kızlar instanızı verin alayım sizi grubumuza sohbet muhabbet, anneler var anne adayları var 😊