Annecilik Kızlar sezeryan olalı 27 gün oldu ağrılarım yok denilecek kadar azdı hatta yoktu bile ama dünden beri ağrılarım çok var sebebi nedir acaba ilk günlere döndüm sanki ya
gkcnn Çok işlendiyseniz ağır kaldırdıysanız veya üşğttüyseniz onlar sebep olabilir belki ama yine de doktorunuzla bir görüşseniz iyi olur