Busranurg en çok karşılaştığım sorun buydu. Bende aşağı yukarı o zamanlarda hamile kaldım. Oğlum şuan 22 aylık ve ben 29 haftalık hamileyim. Doktorum ebem hep emzirmemden yanaydı. Kimle konuşsam da ayyy zehirlenirrrr ayyyy sütün yaramazzz ayyy sütün acımıştırrrr ayy oğlun zayıflarrrr ayyy oğlun hastalanırrr ayyy harammm ayyy karnındakinin hakkı o günah felan filan hep böyle laflar duydum aldırış etmedim. Sonra baktım ki halsiz kalıyorum emzirmek beni yoruyor oğlumda sürekli emip hiç bişey yemiyordu Birde en önemlisi gece gündü hep emerek uyurdu ağzından memeyi çekersem uyanırdı bende sabaha kadar onunla uyur uyanırdım sürekli meme açık emzirme konumunda felan artık kendim için ben bıraktırdım ama eğer dayanabilseydim özellikle geceleri zorlanmasaydım ikisini de aynı anda bile emzirmek isterdim 🥰