Kubracumn Gebelikte gyno - lomexin tablet fitil kullanan var mı ben 12haftalıgım ama 8haftasından beri ara ara kullanıyorum zararı varmıdır kafamda sorular oluşuyor kızlar 😔
Aslhn2101 Kubracumn gyno fem olanını kullandım doktorum bir kere verdi içinden zaten 2 tane çıkıyor bittikten sonra rahatladım düzeldi ama yavaş yavaş yeniden başlıyor tekrar doktora söyleyip yeniden kullanırım 🤦🏻♀️ siz de doktorunuza danışın öyle kullanın bence
kbralya01 Aslhn2101 cidden mantardan fenalık geldi ya 34. Haftadayım 15-20 gün önce fitil antibiyotik kullandım geçmişti çok rahattım ama şuan tekrar başladı ve zirve yaptı resmen okadar rahatsız oluyorum Kİ anlatamam. Yarın doktor kontrolüm var bakalım ne dicek
Aslhn2101 kbralya01 çok geçmiş olsun canım çok iyi anlıyorum seni🥺 benim de durumum aynı geçmiyor bir türlü tekrar gittiğim zaman doktora bende soracağım