Kızlar bu ara nedense çok tuhaf duygular icindeyim.
Kasım 17 son adetin ilk günü (her ay düzenli)
Cinsel birliktelik Aralık 9(korunmasiz-geri çekilme )
Henüz regl olmadım.
Kaset test silik çizgi ve ardindan
İlk beta 8.05
Ertesi gün 4.46 (2 gün sonra tekrar kaset test tekrar silik çizgi)
Sorum şu ki, evet kimyasal diye düşünüyorum ancak betam zaten çok dusuktu , sıfırlanması demekki hala silik çıkıyor)
Yani artması gerekirken düştü kimyasal yüksek ihtimalle ancak ben kendimi ilk kez böyle hissediyorum (gebe gibi içten gelen değişik bir duygu belki de psikolojik)
Değer düşük olduğu için erken gebelik olup da acaba düşüp artan beta oluyor mudur. Sizlerde oldu mu ? Kan verecek dermanim kalmadı , dertleşelim madem…