Gamzemert_ Ben safra kesesi ameliyatı oldum genel ameliyat ağrısı ile uyandım daha sonrasında da 2 kere kustum öyle attım anestesiyi dayımın eşi kuzenim de genel anestezi ile sezeryan oldu mesela onların da zor olmuş ben iki kere spinal sezeryan oldum bir sıkıntı yaşamadım çok şükür sizde içinizi ferah tutun Allah a dua edin bebeğinize kavuşacaksınız zaten biliyorsunuz başınızdan geçmiş ne bele yapılan iğne acıtıyor nede ameliyat sırasında birşey hissediliyor doğum sonrası da 1 hafta içinde eski haline dönüyor insan yavaş yavaş