beyzzsenturkk karnım sabahtan beri bir yere toplanıp kalıyor elimde ovalıyorum dağılsın diye daha da toplanıyor az önce sanki içerden cıkıcakmıscasına var gücüyle itti kendini hiç böyle yapmazdı hala taş gibi ve yamuk karnım acaba ters giden biseyler mi var nasıl anlarım napmalıyım
kuzucumoglum beyzzsenturkk 36+2 den bildiriyorum 2 haftadir bu durum bendede var şuan bile sağdan var gücüyle sanki ittiriyor karnım yamulup kalıyor doktoruma sordum normal demişti
Sedoa_ beyzzsenturkk benimki 32-33 gibi öyle yapıyordu doktora gidince baş aşağı döndüğünü gördük. Pozisyon değiştiriyor olabilir. 38+4 teyim daha doğurmadım
Hividarin beyzzsenturkk siz soğuk kaptıysanız ondan olabilir evimiz çok sıcak olmasına rağmen bende çorap yada terlik olmayınca yerden soğuk kapıyorum taş kesiliyor karnım
gizemakay Vücut kendini doğuma hazırlıyor. Normaldir. Benim 30. Haftada başladı bu şekilde sertleşmeler. Düzenli aralıklarla ve sancı eşliğinde olmadığı sürece sıkıntı olmaz, unutmayın panik yapmak, stres yapmak bebişler için iyi değil içinizi ferah tutun 🥰❤️
beyzzsenturkk Sedoa_ baş aşağı duruyordu insallah degistirmemistir acaba yedigim hurma mı kasılmasını saglıyor diye düşünüyordum
beyzzsenturkk Hividarin hiç bilmiyorum ilk defa böyle oldu aşırı canımı yaktı kasılmaları yumurta gibi vursam tık tık ses cıkardı yani
Tugcelb beyzzsenturkk benimde bi yanda toplanıyor bazen aşağı doğru sertleşiyor sanorom kafası aşağıda olduğundan. Sertleşme ve ağrılar aynı anda olursa bide düzenliyse hemen haber ver demişti. Sertleşme olduğu zaman ovalama kasılmayı daha arttırır biz doğumda doğum kolay olsun diye karna masaj yapıyoruz demişti