ilkanneyim06 Kızlar merhaba 2 dişimde çürüdü çekerlermi siz naptınız biri kırılmaktan yok oldu zaten nerdeyse
Aybkeysllk ilkanneyim06 hamilelikte bilinenin aksine diş çekimi ya da dolgu yapılabiliyor. Doktorunuzun izni ile dişçiye gidip çekim ya da her ne ise yaptırabilirsiniz. Ben yaptırdım hiç bir sorun da yaşamadım.Ağrı çekmek ya da apse yaratmak bebeğe daha da zararlı
Bsealc ilkanneyim06 benim kanal tedavisi olması gerekiyordu 3 gün ağrı çektim ağlaya ağlaya en son doktora gittim antibiyotik yazdı kanal tedavisi olabilir ama anestezi altındayken kendini kasarsan kanaman gelebilir dedi benimde erken doğum riskim olduğundan korktum yaptırmadım şimdilik antibiyotik işe yaradı geçti umarım tekrarlamaz
Snnr_tmn Merhabalar çok zorda kalmadıkça işlem yapmıyorlar benimde dış etimde kist gibi bişey oldu aşırı kanama var durduk yere yemek yerken gitmedigim doktor kalmadı ama hamilelikten dolayı yapmiyolar
Aybkeysllk ilkanneyim06 doktoruna bir danış canım ben sorun olmaz diye biliyorum ama haftasını bir sor.24 diye biliyorum ama doktor senin gidişattan bilir illa ki
Aybkeysllk ilkanneyim06 hiç korkma.Gönlün rahat olsun ben geçen hafta çektirdim kurtuldum çok rahatladım sen de rahatlarsın canım:)