Aaaassss ya ben 25. Haftada erken dogum sancısı vs yaşadım gittigmde 3cm açılmıştı ve bebeğim kesesi aşağı inmisti acil ameliyata aldılar rahim zarını enfeksiyon kaplamış o da açılmaya doğuma neden olmustu bebeğe keseye zarar vermeden o enfeksiyonlu kısmı kesmisler iç dış rahimde dikiş var şuan çok şükür bebeğe zarar vermeden atlattım bugünlere gelebildim şimdi de olan ağrılar var ama o gün çektiğim sancı gibi değil bnm ilk gebeliğim bı de ordan ayrımını yapabiliyorum yoksa aynı şey mi daha tecrübeli biri de soyleyebilir