Nohappymom99 Kızlarr 28+2 haftalık gebegim bel kalça agrılarımdan dolayı Osteocare magnezyum içiyorum kullanmaya başladıgımdan beri hep bagırsaklarımı bozdu bu durumu yaşayan var mı
nk718 Nohappymom99 bende 2 gün önce başladım 13 haftalık gebeyim ama bacak ağrım vardı ben fıtıkdan dolayı sanıyordum doktor bunu verdi geçmezse fiziğe git dedi henuz bende öyle birşey olmadı çok mu kötü yapıyor ki
beyzzsenturkk Nohappymom99 hic öyle bişey yaşamadım ilk defa sizden duyuyorum ağrılara ve kramplara inanılmaz iyi geliyor günde 2 kere kullanıyordum
minik_koala_ve_annesi Nohappymom99 ben kullandim ama pek fayda gormedim dediginiz sikayetlerde olmadi
Cns_yldz13 Nohappymom99 bende uzun zamandır kullanıyorum öyle bir şey olmadı belki farklı bir sey dokunmuştur sizede
Nohappymom99 nk718 vitamin çokk iyi geldi agrılarım çok kötüydü bu durum bende oldu sizde olamayada bilir içinizi ferah tutun 🌺
nk718 Nohappymom99 açıkçası bana iyi olur 😂 başından beri kabızlık var ama bu ara düzenliyim şükür de bilemedm geçmiş olsun sizede :)
Nohappymom99 beyzzsenturkk bende öyle bir etki etti galiba bunun haricinde bende çok memnun kaldım vitaminden