Meloo35 Doktora gittiğimde 10hafta 3 günlüktüm ve 38mm olarak ölçtü nasıl bilemiyorum sizlerin kaçtı kaç olmalı veya
1mucize Meloo35 10+5 42mm’di Bence her gebelik ve bebek kendine özeldir asla bebeğinizin boyunu kilosunu ve kendi hamileliğinizi de diğer insanlarla kıyaslamayın olur mu? Çünkü herkes kendine özeldir🥀.
gizemakay Kııız 10. Haftada bunları düşünmeye başladıysan 25. Hafta ve üstünde yandıııın 😅 bunları düşünme, eğer bebeğinin kilosunda boyunda sıkıntı varsa bunu zaten doltorun söyler ve ek takviye vitaminleri verir. Kafaya takma keyfini sür hamileliğin 🥰